Riadenie predaja
a vzťahov so zákazníkmi
Mať perfektný prehľad o zákazníkoch a ich potrebách, či schopnosť pružne identifikovať obchodné príležitosti, sú nevyhnutné predpoklady každej dlhodobo prosperujúcej firmy.
Mať perfektný prehľad o zákazníkoch a ich potrebách, či schopnosť pružne identifikovať obchodné príležitosti, sú nevyhnutné predpoklady každej dlhodobo prosperujúcej firmy.
Vďaka pokročilým nastaveniam systému budete mať dokonalý prehľad vo všetkých databázach vašich existujúcich i potenciálnych zákazníkov. Informácie o ich aktuálnych potrebách, požiadavkách, či fázach predajného cyklu, v ktorých sa konkrétna klientela nachádza, budete mať vy i vaši poverení zamestnanci vždy po ruke. Rýchle reakcie na potreby vašich zákazníkov vám pomôžu rozšíriť ich základňu, plynulým predajným a popredajným servisom zároveň podporíte ich lojalitu. Nárast spokojných zákazníkov sa automaticky premietne aj do vyššieho obratu a zisku vašej spoločnosti.
Zaznamenávajte údaje o zákazníkoch, aktualizujte kontakty, špecifikujte klientské požiadavky, informácie o priebehu predaja tovaru a služieb, popredajného servisu, či reklamáciách.
Monitorujte predajné aktivity od prvotného kontaktu so zákazníkom až po dohodnutie kontraktu, riaďte predajné tímy a aktivity aj na diaľku.
Vytvárajte, spravujte a analyzujte vaše marketingové činnosti a kampane.
Sledujte vývoj predajného procesu, prognózy a štatistiky pre lepšiu koordináciu predajných a marketingových aktivít.
Monitorujte vaše obchodné príležitosti, vytvárajte cenové ponuky a buďte vždy v správnom čase na správnom mieste.
Plánujte, vytvárajte, fakturujte a prijímajte objednávky v jednom komplexnom a prehľadnom cloudovom systéme.